Case Studies

Childrenshowroom.pl - Sklep internetowy z odzieżą dziecięcą

przez Szymon Ciba na Oct 23, 2022

Childrenshowroom.pl - Sklep internetowy z odzieżą dziecięcą
O marce
ChildrenShowRoom jest to marka specjalizująca się w sprzedaży wyselekcjonowanej odzieży Premium dla dzieci. Od wielu lat dostarczają klientom produkty najwyższej jakości. Historia marki rozpoczęła się w 1993 roku.  17 lat później, czyli w 2010 roku firma przeniosła swoją działalność do Internetu i z miejsca podbiła serca kilkudziesięciu tysięcy klientów z Polski i Czech.
 
Cel działań 
Głównym celem działań było stworzenie sklepu od zera na platformie Shopify. Całość została oparta na autorskiej infrastrukturze sklepu. Nasz zespół dostosował własne rozwiązania oraz pomysły klienta tak żeby powstał sklep najlepiej odpowiadający potrzebom marki oraz klientom. 
 
Najciekawsze funkcjonalności oraz rozwiązania wprowadzone na stronie ChildrenShowRoom: 

-Popup newsletterowy, który wyświetla się po załadowaniu strony. Pozwala on na powiększenie bazy email oraz telefonów klientów. Klienci poprzez wpisanie swojego adresu email oraz telefonu otrzymują kod rabatowy. Dzięki temu rozwiązaniu możemy zwiększyć konwersję naszego sklepu.

-Baner zawierający wbudowany, responsywny film, który jest dostosowany do wielu urządzeń. Dzięki niemu klient jest bardziej zaangażowany w wyświetlanie strony.

-Bloki z ikonami, posiadające ważne informacje zawarte w krótkiej oraz czytelnej formie. Poprzez zastosowanie tej sekcji jesteśmy w stanie wyświetlić ważne informacje odnośnie dostawy, wysyłki i zwrotów wykorzystując stosunkowo mało miejsca.

-Sekcja wyświetlająca marki które możemy znaleźć na childrenshowroom. Po kliknięciu w konkretne logo jesteśmy przenoszeni do kolekcji danej marki Dzięki zastosowaniu tej sekcji klient może od razu wybrać producenta który go interesuje, nie gubiąc się na stronie.

-Sekcja podzielona na tabelę z produktami z konkretnych marek. Dzięki tej sekcji jesteśmy w stanie wyświetlić wiele produktów wykorzystując stosunkowo mało miejsca.

-Szybkie menu z najpopularniejszymi rodzajami produktów. Ta sekcja pozwala na zaprezentowanie konkretnych rodzajów produktów, dzięki czemu klient po kliknięciu zostaje przenoszony do strony tylko z danym rodzajem produktów. Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi szukać danego rodzaju produktów w kategoriach.

-System "Klubu" pozwalający na wysyłanie klientom ekskluzywnych promocji oraz informacji. Pozwala to na zwiększenie bazy danych klientów do których możemy wysyłać promocje. Pomoże to w zwiększeniu ilości osób powracających na sklep.

 

-Bloki które zawierają informacje odnośnie produktu, dostawy oraz zawierają unikatowe ikony. Dzięki tym sekcjom jesteśmy w stanie wyświetlić ważne informacje w widoczny sposób. Zastosowanie ikon pozwala przykuć uwagę klienta dzięki czemu przeczyta daną informację.

-Animacja dodana do bloku informacji o dostawie. Zastosowanie animacji pozwala na ożywienie konkretnej sekcji oraz przyciągnięcie uwagi klienta.

-Rozbudowana karta produktu. Karta jest tak dostosowana tak żeby wyświetlić wszystkie najważniejsze informacje odnośnie produktu takie jak rozmiar, kod produktu, tytuł, opis itp. Dzięki zastosowaniu tabeli możemy wprowadzić dużo tekstu przy zastosowaniu stosunkowo małej powierzchni na stronie.

 

-Koszyk wyjeżdżający z prawej strony. Dzięki zastosowaniu takiego koszyka klient może w bardzo prosty sposób go sprawdzić nie wychodząc ze strony.

-Blok informacyjny w koszyku odnośnie darmowej dostawy. Oblicza on automatycznie ile złotych brakuje do darmowej dostawy dzięki czemu klient jest bardziej skłonny dodać więcej produktów do koszyka. 

-Sekcja automatycznie wyświetlająca ostatnio przeglądane produkty na stronie. Dzięki tej sekcji klient nie musi wyszukiwać przedmiotów, które przeglądał wcześniej i może w łatwy sposób dodać je do koszyka.

-Logo producenta, które automatycznie jest wyświetlane nad tytułem produktu. Pozwala to na skuteczniejsze pokazanie marki produktu klientowi niż poprzez sam tytuł. 

-System pozwalający na dodawanie produktów do listy życzeń. Przy każdym produkcie znajduje się przycisk pozwalający dodać do niej konkretny produkt. Klient posiada także możliwość wysyłki danej listy na adres email.

-Główne menu z podziałem na 3 główne kategorie, które po kliknięciu przekierowują na specjalnie przygotowane podstrony. Podział na "Wszystko", "Dziewczynka", "Chłopiec" pozwala klientowi na wybranie produktów, które go interesują nie będąc rozpraszanym innymi kategoriami.

-Rozbudowany panel klienta pozwalający na założenie profilu. Pozwala to na zwiększenie bazy danych klientów do których możemy wysyłać promocje. Pomoże to w zwiększeniu ilości osób powracających na sklep.

-Tabele zawierające informacje na temat metod płatności i dostawy. Dzięki zastosowaniu tabeli możemy wprowadzić dużo tekstu przy zastosowaniu stosunkowo małej powierzchni na stronie. Jeżeli klient jest zainteresowany danych zagadnieniem może jednym kliknięciem rozwinąć daną tabelę. 

 

-Wbudowany czat, który jest połączony z panelem Shopify. Pozwala on na prosty kontakt z klientem. Jednym kliknięciem klient może wysłać nam konkretne pytanie. Dodatkowo w czacie znajduję się sekcja "Natychmiastowych odpowiedzi" w której możemy umieścić najczęściej zadawane pytania.

-Rozbudowana wyszukiwarka zawierająca podpowiedzi. Wyszukiwarka pozwala klientowi na znalezienie każdego produktu znajdującego się na stronie. Dzięki podpowiedziom klient może wybrać najpopularniejsze wyszukiwania.

-Slider pozwalający na przełączanie się między zdjęciami produktu. Dzięki zastosowaniu slidera możemy umieścić zdecydowanie więcej zdjęć. Slider posiada animację przełączania się między zdjęciami przez co przełączanie jest płynniejsze.

-Mega menu wyświetlający podkategorie po najechaniu na konkretną kategorię. Jego zastosowanie pozwala na umieszczenie większej ilości kategorii w menu przy zastosowaniu mniejszej powierzchni. Dzięki mega menu klient ma wszystkie kategorie "pod ręką".

-Rozbudowana strona kontaktowa zawierająca formularz oraz informację na temat firmy. Pozwala to na prosty kontakt kupującego ze sprzedawcą. Informacje na temat firmy pozwalają na zwiększenie zaufania do danej firmy.

-Podstrona "Śledzenie przesyłki". Pozwala klientowi na sprawdzenie statusu swojej przesyłki. Po kliknięciu w danego dostawce klient jest przenoszony do systemu pozwalającego na wpisane numeru przesyłki.

-Podłączony system “Polskich ePłatności”. Jest to najpopularniejszy system pozwalający płacić klientowi w polskiej walucie.

-Sekcja z numerem telefonu automatycznie przekierowująca do połączenia. Dzięki automatycznemu przekierowywaniu klient ma łatwy kontakt z firmą.

 
Powiązane artykuły