Studium przypadku: "W pół roku od zera do 5tys. dziennie w kanale e-commerce w branży medycznej"

Klient: Klinika Medycyny Estetycznej z Warszawy

Branża: Medycyna estetyczna

Okres realizacji: Pół roku

Cel:
1. Zbudowanie skutecznego kanału sprzedaży e-commerce dla Kliniki Medycyny Estetycznej,
2. Zwiększenie zasięgu, przyciągnięcie nowych klientów
3. Lojalizacja klientów,
3. Zwiększenie sprzedaży usług.

Strategia

W oparciu o analizę rynku, konkurencji i potencjału klienta, Time4Ecommerce opracowała kompleksową strategię wejścia w rynek e-commerce. Plan obejmował budowę sklepu internetowego, uruchomienie kampanii reklamowych w Google i Meta Ads, wprowadzenie strategii up-sellingu, implementację marketing automation oraz wsparcie biznesowe z consultingiem.

Realizacja

    1. Budowa sklepu internetowego: W ciągu dwóch miesięcy zespół Time4Ecommerce zaprojektował i zbudował sklep internetowy na platformie Shopify. Sklep został zaprojektowany tak, aby był intuicyjny dla użytkowników, a zarazem efektywnie konwertował odwiedziny na sprzedaż droższych usług.

    2. Kampanie Google Ads: Time4Ecommerce uruchomiła kampanie reklamowe w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym i efektywnej strategii licytacji, kampanie przyciągnęły nowych klientów, którzy zdecydowali się na droższe zabiegi (dzięki strategiom up-sellingowym na sklepie).

      Kampanie Meta Ads: Wykorzystując potencjał Facebooka i Instagrama, Time4Ecommerce stworzyła atrakcyjne graficzne kampanie reklamowe, które pomogły zbudować wizerunek marki. Dzięki temu, klienci samodzielnie dokonywali zakupów na sklepie internetowym, a obsługa klienta następnie kontaktowała się z nimi w celu umówienia i potwierdzenia wizyty.


    3. Lojalizacja klienta - poprzez stałe dostarczenie świeżego ruchu i docieraniu do nowych klientów, sklep regularnie budował bazę kontaktów. Dzięki zastosowaniu strategi marketing automation raz pozyskany klient zwraca się wielokrotnie.

Dalsze cele - za chwilę osiągniemy sprzedaż miesięczną na poziomie 100 000zł kolejnym celem jest podwojenie tego wyniku do końca roku!