Z Google ADS 
DOTRZEsz DO OSÓB, KTÓRE SZUKAJĄ 
TWOJEGO PRODUKTU
LUB USŁUGI

Promuj swoją firmę na platformie, z której każdego dnia korzysta kilkaset milionów mieszkańców Europy.

Porozmawiajmy na video-meet.

Drogi Przedsiębiorco.

Doskonale Cię rozumiemy.

Rozwój biznesu jest bardzo ciężki, naprawdę *** ciężki.

Prawdopodobnie martwisz się skąd pozyskasz swoich następnych klientów.

Stresujesz się i martwisz tym czy Twoje koszty nie dogonią Twoich przychodów.

W dodatku masz tysiące myśli w którym kierunku rozwijać firmę i w co inwestować czas i pieniądze?

Myślisz... Czy powinnienem zacząć blogować? Tworzyć podcasty, markę osobistą, rozwijać social media czy reklamować się w płatnych kanałach?



**CO MAM ROBIĆ ABY OSIĄGNĄĆ CEL?**

Zobacz większość przedsiębiorców ma złą przypadłość ,,komara, który leci do światła", myśląc że mogą zrobić wszystko.

Finalnie Ci przedsiębiorcy kończą robiąc trochę to i trochę tamto.

Na koniec dnia siadając przed komputerem z pełną listą rzeczy do zrobienia ,,to do".

Według nas tak się nie da funkcjonować.

Dlatego chcielibyśmy wskazać Ci odpowiednią ścieżkę rozwoju.

Być może Twój biznes już urósł, ale Ty chciałbyś więcej..

Więcej spokoju

Więcej pieniędzy

Więcej wolności


Więcej czasu spędzonego z rodziną.

Gdziekolwiek jesteś, Twoja dalsza podróż zaczyna się od wyboru tego w jakim modelu będziemy współpracować.

AGENCJA

W modelu agencyjnym robimy ,,wszystko za Ciebie".

Od budowy sklepu internetowego przez strategię po kampanie reklamowe rozliczane z efekt :)

Współpraca agencyjna

EDUKACJA

W modelu edukacyjnym dzielimy się z Tobą i Twoim zespołem wiedzą.

Pracę codzienną wykonujesz Ty, a my jesteśmy Twoim wsparciem :)

Współpraca edukacyjna

GOOGLE ADS JAKO JEDNO Z NIEWIELU ROZWIĄZAŃ W MARKETINGU POZWALA PRECYZYJNIE DOCIERAĆ DO ZAINTERESOWANYCH OSÓB

Google Ads mają niesamowitą przewagę nad kampaniami reklamowymi w social media, ponieważ możesz precyzyjnie wyświetlać reklamy swojej firmy, odpowiadając na zapytania osób, które szukają produktu lub usługi.

Google Ads jako jedno z niewielu narzędzi sprawdza się świetnie w przypadku reklam B2B - dostarczając wysokiej jakości leady oraz B2C dostarczając potencjalnych klientów.

W zależności od Twojego celu oraz usługi/produktu stworzymy dla Ciebie indywidualną kampanię reklamową, która przyciągnie do Twojej firmy nowych potencjalnych klientów.

Shopify

Nowoczesna platforma eCommerce, dzięki której wdrożysz skalowalny i wydajny sklep internetowy.

Webflow

Platforma do tworzenia stron internetowych, która pozwala na szybkie wdrażanie stron WWW i landingów.

Chat-GPT

Technologia AI, która analizuj dane biznesowe i rozwiązuje problemy.

B2B

Google Ads to platforma, która świetnie sprawdza się w przypadku kampanii reklamowych dla B2B i sprzedaży usług / produktów.

Dzięki odpowiedniej strategii na pokrycie słów kluczowych, które są wyszukiwane przez Twoich klientów, możemy docierać do precyzyjnie zdefiniowanego grona odbiorców.

B2C

Google Ads równie dobrze sprawdza się dla sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż B2C.

Kampanie Performance Max mogą skutecznie pozyskiwać dla Ciebie klientów.

Czasem produkty, które są nierentowne w social media, mogą być wysoko rentowne w kampaniach Google Ads.


Zacznij sprzedawać DOcierająC do zainteresowanych osób w GOOGLE

Skoro czytasz ten tekst, to prawdopodobnie trafiłeś do nas z jednej z naszych kampanii reklamowych, które prowadzimy w sieci. Twoja obecność tutaj jest dowodem na to, że potrafimy robić skuteczne kampanie reklamowe.

Równie skutecznie chcielibyśmy je wprowadzić do Twojej firmy, pomagając Ci w przyciągnięciu nowych klientów, którzy przełożą się na wzrost skali biznesu.

Zacznij działać już teraz i umów się na bezpłatną konsultację, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc transformować Twój biznes i dostosować go do nowoczesnego rynku. Skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie lub bezpośrednio telefonicznie.

Integracja sklepu internetowego z naszym big data.

Na Twoim sklepie instalowany jest Pixel, który zbiera najważniejsze dane o ruchu i sprzedaży.

Analiza danych na podstawie wybranych KPI

Na podstawie danych piszemy algorytm, który tworzy zestawy produktów w zależności od obranego celu jak np. wysoka rotacja, przychód czy zysk

Zestawy produktów oparte o DANE.

Zestawy produktów oparte o dane wyświetlamy w kampaniach reklamowych, a system na podstawie wybranego przez Ciebie celu pracuje nad PRZYCHODEM, ZYSKIEM, ROTACJĄ.

Identyfikuemy produkty na które tracisz pienądze

Identyfikujemy produkty na które wydajesz budżet, a których wyniki są poniżej średniej w Twoim katalogu.

Produkty te pokazujemy w raporcie, a Ty możesz podjąć decyzję biznesowe np. wykluczenie produktów z reklam, promocja, wyprzedaż.

Zacznij sprzedawać

Integracja sklepu internetowego z naszym big data.

Na Twoim sklepie instalowany jest Pixel, który zbiera najważniejsze dane o ruchu i sprzedaży.

Analiza danych na podstawie wybranych KPI

Na podstawie danych piszemy algorytm, który tworzy zestawy produktów w zależności od obranego celu jak np. wysoka rotacja, przychód czy zysk

Zestawy produktów oparte o DANE.

Zestawy produktów oparte o dane wyświetlamy w kampaniach reklamowych, a system na podstawie wybranego przez Ciebie celu pracuje nad PRZYCHODEM, ZYSKIEM, ROTACJĄ.

Identyfikuemy produkty na które tracisz pienądze

Identyfikujemy produkty na które wydajesz budżet, a których wyniki są poniżej średniej w Twoim katalogu.

Produkty te pokazujemy w raporcie, a Ty możesz podjąć decyzję biznesowe np. wykluczenie produktów z reklam, promocja, wyprzedaż.

Skontaktuj się z nami

pomożemy osiągnąć ci sukces!

Skontaktuj się z nami

HISTORIE SUKCESU NASZYCH KLIENTÓW

Zobacz historie doświadczeń we współpracy z nami od tych, którzy podjęli już decyzję, by nas wybrać.

Wiktor Fiszera - CEO | GlamPosters

WSPÓŁPRACA Z TIME4ECOMMERCE SPRAWIŁA, ŻE DOSTRZEGLIŚMY NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU SPRZEDAŻY

We współpracy z zespołem TIME4ECOMMERCE zmieniliśmy całkowicie strukturę naszego konta reklamowego na facebook'u podnosząc zwroty z wydatków na kampanie reklamowe dwukrotnie. Opracowaliśmy również strategię rozwoju brandu poprzez integrację z niszowymi, branżowymi marketplecami, dzięki czemu sprzedajemy w wielu kanałach i dywersyfikujemy naszą sprzedaż.

GlamPosters jest liderem na rynku europejskim w sprzedaży pozłacanych plakatów

Kasia - Założycielka | La Dame The Label

JESTEM BARDZO ZADOWOLONA ZE WSPÓŁPRACY!

Szymon nie tylko pomógł rozbudować konto reklamowe, ale również doradza nam w innych aspektach biznesowych. Jest zawsze chętny do pomocy przy rozwoju firmy. Współpracowałam z innymi agencjami w przeszłości i zdecydowanie nie otrzymałam takiego wsparcia, jak tutaj.

La Dame jest ogólnoświatowym sprzedawcą damskiej odzieży

Karolina - Menadżer eCommerce | Undress Code

SZYBKA OBSŁUGA, DOBRA KOMUNIKACJA

i skuteczna pomoc w bardzo różnych problemach i szukaniu nowych rozwiązań dla polepszenia efektywności sklepu.

Undress Code jest sprzedawcą fashion na Polskę, Europę oraz Stany Zjednoczone

Tomasz Kocot

Collaborating with Forge was transformative. Their strategic insights and solutions propelled our business to new heights. The outcomes say it all – a true partner in success.

Maxim Zagórski

Choosing Forge was the best decision for our marketing needs. Their dynamic strategies and creative approach enhanced our brand visibility.

Michael Lesly

Impressed by Forge's commitment to excellence. Their solutions were tailored to our unique needs, optimizing our processes and contributing significantly to our bottom line.

Wiktor Fiszera

Their expertise and innovative campaigns not only increased sales but also fostered brand loyalty.

Marcin Tomczak

Forge brought creativity to our event promotions. Their approach and social media campaigns ensured maximum attendance and elevated the overall success of our events.

Chris Howard

Navigating the tech industry requires marketing. Forge understood our needs perfectly, delivering  campaigns that generated buzz and increased user engagement.

Kamil Malujda

Forge transformed our property marketing. Their strategies not only attracted potential buyers but also showcased our projects in a way that truly set them apart in the market.

Ewelina Ławecka

Our fitness studio witnessed a surge in membership thanks to Forge. Their creative fitness campaigns and digital presence strategies were key contributors to our success.

Nick Robinson

Forge brought a perspective to our restaurant marketing. From social media campaigns to local partnerships, they elevated our brand awareness.

Adrian Sob

Forge’s creative campaigns enhanced our brand image, making us a go-to destination for style.

Anna Zakielarz

In the competitive financial sector, Forge provided us with a distinct edge. Their digital marketing strategies not only attracted new clients but also positioned us as thought leaders in the industry.

Tom Green

Forge’s targeted B2B campaigns and thought leadership content significantly contributed to our market positioning.

Najczęściej zadawane pytania

Chciałbyś dowiedzieć się więcej o kampaniach reklamowych w Google Ads? Zobacz najczęściej zadawane pytania.

W jaki sposób docieramy do klientów B2B?

Przyciągnięcie klientów B2B wymaga odpowiednio ułożonej strategii marketingowej i doboru słów kluczowych, aby pokrywać frazy, które mogą być wyszukiwane przez Twoich klientów.

Klienci, szukając np. zaawansowanych zagadnień biznesowych, trafią na Twoją stronę internetową, która powinna ich zatrzymać, dostarczając profesjonalne treści, które skłonią odbiorców do pozostawienia kontaktu.

Nie zawsze sam formularz kontaktowy jest wystarczający, dlatego też czasem trzeba korzystać z różnych metod zwiększających konwersję użytkowników w zainteresowane leady jak np. strategia na lead magnet, czyli danie wartości w zamian za kontakt.

PS. Jeśli Cię zainteresowałem, to wypełnij formularz kontaktowy albo umów się ze mną na rozmowę, a chętnie pomogę CI doradzić podczas rozmowy ZADARMO jakim kanałem zdobywać klientów na Twój produkt lub usługę.

PS 2. Tak to był lead magnet :) i naprawdę jeśli do mnie napiszesz, to mogę Ci podczas pierwszej rozmowy ZADARMO doradzić, jak skutecznie się reklamować.

Czy lead magnet to jedyna strategia na przyciągnięcie klientów B2B?

Istnieje wiele strategii na pozyskanie klienta. Jedną ze skutecznych strategii może być edukacja i prowadzenie warsztatów i webinarów online z wybranego przez Ciebie zagadnienia.

W zależności od Twoich potrzeb pomogę Ci podczas pierwszej rozmowy ZADARMO dobrać odpowiednie kanały marketingu — wystarczy tylko, że wypełnisz formularz kontaktowy albo napiszesz do mnie na WhatsApp lub umówisz się na video meet za pomocą systemu Calendly klikając w przyciski na dole strony.

PS. Jeszcze nie napisałeś?

Czy w sprzedaży B2C również można stosować różne strategie marketingowe?

Tak, sprzedaż B2C można budować poprzez różnego rodzaju strategię marketingowe np. budowanie sprzedaży za pomocą produktu, który jest wabikiem cenowym. Polega to na tym, że jeden z produktów w sklepie internetowym jest w bardzo atrakcyjnej cenie, przez co wielu konsumentów jest skłonnych kupić ten produkt.

Dzięki takiemu wabikowi cenowemu możesz bardzo tanio i szybko budować bazę klientów, którzy potem będą wracać do Twojego sklepu internetowego.

Inną ze strategii może być sprzedaż poprzez zestawy produktowe. Strategia ta świetnie się sprawdza w przypadku firm, które mają problem z osiągnięciem rentowności przez niską wartość koszyka. Wdrożenie sprzedaży poprzez zestawy skutecznie zwiększy średnią wartość koszyka, dzięki czemu będziesz mógł wydać większą kwotę na pozyskanie klienta.

PS. Napisz do mnie na WhatsApp albo umów się na video meet za pomocą systemu Calendly a pomogę Ci ułożyć strategię dla Twojego eCommerce.

PS 2. Jeśli napiszesz do mnie, to podczas pierwszej rozmowy już porozmawiamy o Twoim biznesie i dam Ci darmowy consulting przez godzinę.

Jakie kampanie reklamowe są najbardziej skuteczne?

Nie ma jednego przepisu na sukces. W zależności od Twojego produktu możemy stworzyć różne rodzaje kampanii reklamowych, które będą dostosowane do Ciebie.

Niemniej jednak są pewne trendy, które możemy wskazać na tym etapie. W przypadku kampanii reklamowych B2C w Google Ads najlepiej sprawdzają się nam kampanie produktowe.

Dla firm, którym zależy na sprzedaży B2B, najczęściej sprawdza się strategia na pokrywanie odpowiednich słów kluczowych w Google Search.

Czy strona internetowa lub sklep internetowy ma znaczenie dla reklam?

Tak. Zarówno sklep internetowy jak i strona internetowa to bardzo ważny etap w procesie pozyskiwania leadów z kampanii reklamowych.

Strona internetowa lub sklep internetowy musi odzwierciedlać usługę / produkt. Niezbędne jest, aby Twoja platforma internetowa była zoptymalizowana, estetyczna i zawierała funkcjonalności wspomagające sprzedaż takie jak np. exit popup, czyli wyskakujące okienko w momencie, w którym użytkownik próbuje opuścić stronę internetową.

W jaki sposób można jeszcze optymalizować reklamy w Google?

Kampanie reklamowe na platformie Google Ads można optymalizować poprzez pracę z feedem produktowym, blokowanie botów (fraud click) czy wprowadzenie swojego CSS, który obniży prowizję Google i pozwoli Ci zaoszczędzić nawet do 20% kosztów reklamy.

Czy zdjęcia produktów mają znaczenie w przypadku kampanii produktowych?

Tak, ładne zdjęcia mają wyższy współczynnik kliknięć w reklamę, dzięki czemu Twoje reklamy są skuteczniejsze i osiągają lepsze wyniki.

Czym są kampanie brandowe?

Kampanie brandowe to reklamy, które pojawiają się użytkownikowi po wpisaniu Twojej marki. Dzięki prowadzeniu kampanii brandowych skutecznie blokujemy się przed konkurencją, która może wyświetlać się na słowa kluczowe związane z naszą marką.

Cennik

Podstawa: Strona internetowa z 3 podstronami

4800 zł netto

Dodatek: Dodatkowa 1 podstrona / landing

1600 zł netto

Dodatek: Dodatkowa 1 podstrona na podstawie już stworzonego landingu bez zmian w sekcjach.

400 zł netto

Dodatek: Tworzenie treści do podstrony w przypadku w którym klient nie posiada treści

250 zł netto / podstrona
150 zł netto / każda tura poprawek treści

Dodatek: Integracja z analityką

400 zł netto

Dodatek: 3 godziny doradztwa z zakresu sprzedaży przez stronę internetową, marketingu i prezentacji oferty

600 zł netto

Podstawowy koszt wdrożenia strony internetowej to 4800 zł netto. Usługi dodatkowe nie są wymagane do realizacji projektu i mogą zostać dokupione w trakcie realizacji jeśli będzie taka konieczność.

Skontaktuj się z nami i zapoczątkujmy twój sukces

Wybierz najbardziej odpowiadającą ci formę kontaktu.

Formularz kontaktowy

Twoje zapytania, pomysły i możliwości współpracy są na wyciągnięcie ręki. Rozpocznijmy rozmowę.

*Pola wymagane
Dziękujemy za twoją wiadomość! Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie

Obejrzyj nasze #shorts

Skontaktuj się z nami
Napisz na WhatsApp
Porozmawiajmy na video-meet