Dzięki wykorzystaniu REST API i GRAPHQL możesz zintegrować dwa dowolne rozwiązania ze sobą i zaprojektować pod swoje potrzeby przepływ danych pomiędzy nimi.
Wykorzystując technologię RESTAPI i GraphQL możesz stworzyć integrację pomiędzy co najmniej dwoma dowolnie wybranymi systemami.
REST API to zestaw konwencji stosowanych do tworzenia interfejsów dla usług sieciowych, które pozwalają na manipulowanie reprezentacjami zasobów przy użyciu prostych, zdefiniowanych operacji HTTP. Umożliwia łatwą integrację i komunikację między różnymi aplikacjami internetowymi, korzystając z metod takich jak GET, POST, PUT, i DELETE do odpowiednio pobierania, tworzenia, aktualizacji i usuwania danych.
GraphQL to język zapytań dla API oraz czas wykonania zapytań na serwerze, który pozwala klientom precyzyjnie określać strukturę oczekiwanych danych. W przeciwieństwie do REST, gdzie dane są dostarczane przez oddzielne punkty końcowe, GraphQL umożliwia klientom żądanie dokładnie tych danych, których potrzebują, poprzez pojedynczy punkt końcowy, co zwiększa efektywność i elastyczność w zarządzaniu danymi.
Konektor to narzędzie lub moduł oprogramowania, który umożliwia komunikację i wymianę danych między dwoma różnymi systemami lub aplikacjami. Działa jako pośrednik, który przekształca i przesyła dane w odpowiedni sposób, zapewniając integrację i współpracę między różnorodnymi platformami, bazami danych, aplikacjami czy usługami.
Integratory dostępne na rynku często są nie w pełni funkcjonalne do Twoich potrzeb, a ich modyfikacja może się okazać niemożliwa, ponieważ są dostosowane do potrzeb ogólnej większości rynku.
Rozwiązaniem może się okazać stworzenie własnego integratora pomiędzy dwoma systemami, dzięki czemu integrator ten będzie niezależny i dostosowany w pełni do Twoich wymogów.
Zacznij działać już teraz i umów się na bezpłatną konsultację, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc transformować Twój biznes i dostosować go do nowoczesnego rynku. Skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie lub bezpośrednio telefonicznie.
Na Twoim sklepie instalowany jest Pixel, który zbiera najważniejsze dane o ruchu i sprzedaży.
Na podstawie danych piszemy algorytm, który tworzy zestawy produktów w zależności od obranego celu jak np. wysoka rotacja, przychód czy zysk
Zestawy produktów oparte o dane wyświetlamy w kampaniach reklamowych, a system na podstawie wybranego przez Ciebie celu pracuje nad PRZYCHODEM, ZYSKIEM, ROTACJĄ.
Identyfikujemy produkty na które wydajesz budżet, a których wyniki są poniżej średniej w Twoim katalogu.
Produkty te pokazujemy w raporcie, a Ty możesz podjąć decyzję biznesowe np. wykluczenie produktów z reklam, promocja, wyprzedaż.
Zobacz historie doświadczeń we współpracy z nami od tych, którzy podjęli już decyzję, by nas wybrać.
WSPÓŁPRACA Z TIME4ECOMMERCE SPRAWIŁA, ŻE DOSTRZEGLIŚMY NOWE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU SPRZEDAŻY
We współpracy z zespołem TIME4ECOMMERCE zmieniliśmy całkowicie strukturę naszego konta reklamowego na facebook'u podnosząc zwroty z wydatków na kampanie reklamowe dwukrotnie. Opracowaliśmy również strategię rozwoju brandu poprzez integrację z niszowymi, branżowymi marketplecami, dzięki czemu sprzedajemy w wielu kanałach i dywersyfikujemy naszą sprzedaż.
GlamPosters jest liderem na rynku europejskim w sprzedaży pozłacanych plakatów
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA ZE WSPÓŁPRACY!
Szymon nie tylko pomógł rozbudować konto reklamowe, ale również doradza nam w innych aspektach biznesowych. Jest zawsze chętny do pomocy przy rozwoju firmy. Współpracowałam z innymi agencjami w przeszłości i zdecydowanie nie otrzymałam takiego wsparcia, jak tutaj.
La Dame jest ogólnoświatowym sprzedawcą damskiej odzieży
SZYBKA OBSŁUGA, DOBRA KOMUNIKACJA
i skuteczna pomoc w bardzo różnych problemach i szukaniu nowych rozwiązań dla polepszenia efektywności sklepu.
Undress Code jest sprzedawcą fashion na Polskę, Europę oraz Stany Zjednoczone
Collaborating with Forge was transformative. Their strategic insights and solutions propelled our business to new heights. The outcomes say it all – a true partner in success.
Choosing Forge was the best decision for our marketing needs. Their dynamic strategies and creative approach enhanced our brand visibility.
Impressed by Forge's commitment to excellence. Their solutions were tailored to our unique needs, optimizing our processes and contributing significantly to our bottom line.
Their expertise and innovative campaigns not only increased sales but also fostered brand loyalty.
Forge brought creativity to our event promotions. Their approach and social media campaigns ensured maximum attendance and elevated the overall success of our events.
Navigating the tech industry requires marketing. Forge understood our needs perfectly, delivering campaigns that generated buzz and increased user engagement.
Forge transformed our property marketing. Their strategies not only attracted potential buyers but also showcased our projects in a way that truly set them apart in the market.
Our fitness studio witnessed a surge in membership thanks to Forge. Their creative fitness campaigns and digital presence strategies were key contributors to our success.
Forge brought a perspective to our restaurant marketing. From social media campaigns to local partnerships, they elevated our brand awareness.
Forge’s creative campaigns enhanced our brand image, making us a go-to destination for style.
In the competitive financial sector, Forge provided us with a distinct edge. Their digital marketing strategies not only attracted new clients but also positioned us as thought leaders in the industry.
Forge’s targeted B2B campaigns and thought leadership content significantly contributed to our market positioning.
Chciałbyś dowiedzieć się więcej o integracji systemów? Zobacz najczęściej zadawane pytania.
Dla kogo jest ta usługa?
Usługa programistyczna polegająca na tworzeniu konektora pomiędzy dwoma systemami dedykowana jest dla firm, które nie znalazły gotowego rozwiązania na rynku.
Napisanie połączenia pomiędzy dwoma systemami jest indywidualnie wyceniane, a minimalna wartość zlecenia, od którego realizujemy tego typu pracę to 16 000 zł netto.
Czy zajmujecie się tworzeniem integracji tylko pod eCommerce?
Nie, jako firma technologiczna możemy stworzyć moduł konektora pod dwa dowolne wskazane przez Ciebie oprogramowania, o ile oprogramowania te posiadają dokumentację RESTAPI lub GraphQL.
Czy konektor może być gotowym modułem do mojego oprogramowania?
W zależności od wskazanego przez Ciebie oprogramowania nasi programiści wybiorą najlepszy model. Istnieją dwa możliwe rodzaje konektora:
a) moduł do Twojego oprogramowania,
b) zewnętrzny mikro serwis
Tworząc konektor jako zewnętrzną mikro usługę niezależną od innych platform, zyskujemy przewagę, tworząc mikro aplikację, która jest łatwa w zarządzaniu, odporna na działanie oprogramowania trzeciego i nie wymaga specjalistycznej wiedzy poza znajomością API wskazanego przez Ciebie systemu.
Czy utrzymanie własnego kolektora jest czasochłonne i kapitałochłonne?
Utrzymanie konektora jak każdego innego oprogramowania wymaga wiedzy technicznej. W przypadku utrzymywania oprogramowania integrującego dwa oprogramowania ze sobą jesteśmy uzależnieni od zmian w API firm trzecich, do których trzeba się dostosowywać.
Z jakimi systemami pracowaliście, już tworząc integrację?
Mieliśmy już doświadczenia w tworzeniu integracji z takimi platformami jak Shopify, Wordpress, PrestaShop i Magento oraz systemami: Allegro Ads, Google Ads, Meta Ads, Mailchimp, Klaviyo, Senuto, Ahrefs, Accuweather, Chat GPT oraz integrację z dedykowanymi systemami ERP.
Jaki jest czas realizacji konektora?
Czas realizacji konektora uzależniony jest od zakresu przepływu danych pomiędzy dwoma systemami. Estymacja czasowa możliwa jest dopiero po otrzymaniu dokumentacji dwóch integrowanych systemów.
Na jakim serwerze hostujecie swoje rozwiązania?
Integrator zawsze jest hostowany na serwerze zamawiającego i może to być serwer wskazany przez zamawiającego, o ile spełnia tylko minimalne wymogi techniczne konektora.
Czy zlecając dwa konektory, muszę zapłacić za nie dwa razy minimalną wartość zlecenia?
Nie. Minimalna wartość zlecenia to 16 000 zł netto, a jeśli zlecasz więcej niż jedno połączenie pomiędzy dwoma systemami, to każda kolejna integracja zostanie oszacowana i stworzona dla Ciebie w modelu rozliczeń time & material.
Wybierz najbardziej odpowiadającą ci formę kontaktu.
Reach out and let's begin the dialogue
Reach out and let's begin the dialogue
Schedule consultation in our Calendly
Twoje zapytania, pomysły i możliwości współpracy są na wyciągnięcie ręki. Rozpocznijmy rozmowę.